fredag 2 november 2012

Ingen lust

Har inte haft någon lust alls att blogga de senaste dagarna. Mycket pga att Minnah har varit väldigt ledsen till och från. När jag till slut har fått henne att somna så är jag helt slut. Då slappar jag helst framför tv:n eller iPaden. Men jag har också målat och grejat... Är lite less på hemmet också, känner mig helt handikappad när jag inte kan göra någonting... Speciellt också när det är skitväder var och varannan dag.

Var hemma hos min kollega i tisdags och Minnah var typ ledsen hela tiden :( Inget roligt alls att se sitt allt vara så ledsen. Vill inte äta, inte sova... Men samtidigt är hon både hungrig och trött. Känns som att jag tjötar om den där himla tanden hela tiden, men det måste vara så att hon har ont i munnen. Annars vette tusan vad det är. Ser och känner ingen tand, men jag vet att vissa barn kan ha ganska ont ett bra tag innan tanden visar sig. Hoppas i alla fall på en bättre dag idag...

Är mer än trött på renoveringen nu. Känns som att allt står stilla och vi kommer ingen vart. Visst det går framåt, men långsamt. Vill kunna använda mitt kök och få ordning här hemma. Ni förstår inte hur jobbigt det är att leva sitt liv i ett rum, att inte ha koll på något, inte kunna laga någon direkt mat... Usch vad gnällig jag blev nu. Men vill verkligen bara ha tillbaka mitt hem igen. Ett rent och fungerande hem.

Idag är det fredag... Jag får alltid en lika skön känsla i kroppen när det är fredag! Det kanske kan göra mig på lite bättre humör.

Det är dags för fredagsmys...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar