fredag 9 november 2012

Morr!

Jag är hundägare och jag plockar ALLTID upp min hunds bajs (om hon inte har bajsat i ett dike vid vägen eller i skogen där ingen direkt går). 

Bakom vårt staket har vi en liten grässlätt längs med hela staketet och för några dagar sedan såg jag nog fanimej den största bajshögen nånsin. Så jävla vidrigt! På vår tomt, visst utanför staketet men det är ändå vår tomt!!! Men nu när jag gick ut ligger det fan 2 högar till! Hur svårt kan det vara att plocka upp efter sin hund?!?!?! Och nej, bara för att det är mörk tidigt nu så är det inte okej att låta Bajset ligga kvar bara för att det är svårt att se. Jag lyser alltid med ficklampan på mobilen om jag inte ser riktigt. Vi har aldrig sett något bajs ligga där innan, men nu när det är mörkt ute tidigt på kvällen så verkar folk tycka att det är okej. Det är INTE okej!

Idioter!!! Så vidrigt...

Morr på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar