onsdag 11 juni 2014

Stolt

Denna värme, den är helt underbar, men jisses vad jag svettas hela tiden! Det beror ju såklart också på att jag ammar. Fy vad jobbigt det är, gillar inte alls att vara så varm hela tiden. 

I måndags var jag i Ullared med min mamma och barnen. Det gick hur bra som helst! Minnah gick runt lite och satt också i vagnen. Inget gnäll eller gråt alls, helt otroligt! Inte ens Viktor pallar med Ullared ;-) Minnah brås väl på sin mor där :P Hittade en hel del fint, köpte iofs inte så mycket till barnen. Jag har redan så mycket kläder till dem, men M fick iaf 2 klänningar och massa trosor. Vi ska börja pott-träna henne nu tänkte vi. Hon har velat gå på toaletten och kissa flera gånger (det har dock inte kommit något), men intresset finns. Så då får vi absolut fånga upp det! Perfekt att börja träna nu till sommaren när man inte har så mycket kläder på sig :) 

Fick också köpt nya gardiner till vardagsrummet, denna gången blev det vita (jag har turkosa nu). Tänkte att det kan vara fint att ha nu på sommaren :) Fick också köpt en matta till hallen på nedervåningen. Sen köpte jag en hel del annat, men som är tråkigt att rabbla upp ;-)

William är igång rejält nu när han är vaken, han tjötar och skrattar om vartannat! Helt underbart :) Sen har han ju världens bästa storasyster också som är så intresserad av honom och gärna underhåller mest hela tiden :) Jag ser verkligen hur han lyser upp när hon närmar sig och pratar med honom, och då kan jag säga att det värmer rejält i mammahjärtat! Så STOLT över mina barn.

Nu ska jag stryka och sätta upp mina gardiner, ska bli kul att se hur det blir :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar