måndag 23 juni 2014

Maktlös

Jag är verkligen helt slut. Vilken dag. Låt er inte luras av alla mina goa och fina bilder på Instagram (vi har det mysigt också) men idag har det inte varit roligt alls :( William har varit så ledsen till och från hela dagen. Han gråter, gråter och gråter. Nu har det hållit på sen i torsdagskväll och jag börjar bli riktigt trött på detta. Det tar så mycket energi, man blir trött och gnällig och känner sig konstant maktlös. Såklart är det jobbigt även för William, för han verkar ha så ont emellanåt :( Håller mig borta från kokosmjölk nu också. Funderar på att sluta med ägg också... Undra vad som finns kvar att äta sen? Så känns det just nu iaf... Men innerst inne vet jag att allt är värt för att min lilla prins ska må bra. Men just nu är det bara oerhört jobbigt. Känner mig också så gråtfärdig emellanåt, både för att jag blir trött och "arg" men också för att jag känner mig så maktlös. Vad jag än gör så blir det inte bättre :(

Ögonen går nu i kors och jag är såååååå TRÖTT. Känns också som att jag kommer bli förkyld, eller så är det bara pga tröttheten...

Hoppas på en bättre morgondag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar