tisdag 17 juni 2014

Efterkontroll

Har varit på MVC idag på efterkontroll och fått en "okej-stämpel" :) Så härligt! T.o.m knipet (vilket jag aldrig trodde)! Min barnmorska, som är helt underbar, fick hålla William när jag skulle väga mig och han charmade henne totalt! Så underbart :) Han är en liten charmör min lilla William.

Så underbart fin 


Nu är de hemma hos oss och sätter upp en ställning runt huset. Det vankas takbyte helgen efter midsommar... Synd bara att ställningen kommer upp nu, ser inte så värst fint ut :( Tycker det är lite tråkigt när vi ska vara hemma på midsommar och se den, men de tog ner ställningen någonstans nära här så de tyckte det var lika bra att ta den nu. Håller i och för sig med där, kanske bara är "tjejigt" att tycka som jag gör ;-)

På midsommar kommer min fina Frida med familj hit till oss! Ska bli såå mysigt att få umgås en hel dag! De ska sova över också, så det blir perfekt :) Minnah kommer älska att ha Milian här så länge, hennes fina vän 

Minnah var helt speedad igår och låg i sin säng och pratade i över en halvtimma innan hon somnade. Viktor var och tränade och jag tänkte ta det lugnt hemma (hoppades såklart på att båda barnen skulle sova). Men efter att jag "trott" att M hade somnatr och W sov i vagnen passade jag på att ta en dusch. När jag kommer ut igen hör jag M ropa på mig, men inte ledset. Tillslut somnar hon, men då vaknar William och är kinkig... varför blir det alltid så?! Så typiskt. Sen hämtade Viktor henne vid 1 i natt för då var hon ledsen, så hon fick sova inne hos oss. Så tillslut sov jag och barnen på samma sida av sängen :| Viktor låg hur skönt som helst på sin sida av sängen... Så jag sov väl inte så värst bra i natt och vaknade såå trött. Men ändå sitter jag här istället för att sova en stund, är i och för sig pigg just nu, men vet hur det kommer att bli när klockan närmar sig 20 ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar