söndag 15 juni 2014

Ont i magen :(

Igår var vi på kalas hos min kusin och en stund innan vi skulle åka dit fick William jätte ont i magen :( Fy vad han var ledsen. Jag var hemma hos mina föräldrar i fredagskväll och då åt vi bl.a. kycklingspett som det stod innehöll kokosmjölk (vilket är okej att äta), men längre ner stod det liksom allergier och att det innehåller mjölk. Men vi letade efter något annat än kokosmjölken i ingredienserna, men vi hittade ingenting :S Men det måste ha varit något i dem iaf som William reagerade på... Vi åkte sen när han lugnat sig och helt otroligt så var han lugn resten av dagen och kvällen! Men han sov riktigt dåligt under hela dagen, han  "powernapade" sig igenom hela dagen typ. Idag har han sovit liiite bättre, men verkligen inte bra. Det är nog lite knas i magen sen igår tror jag allt. Hoppas det är bättre i morgon igen!

Idag har jag gått en promenad, alldeles själv, utan barn! Det var verkligen skönt att få gå själv och utan vagn :) Blev en promenad på 3,6 km och det räcker kan jag säga. Att jag har tappat all kondition är helt säkert, usch. Men jag gick bara 2 minuter sämre mot vad jag brukar göra, så helt slut är jag nog inte (även om det kändes som att det gick ruskigt långsamt!) Så nu är det bara att fortsätta gå raska promenader för att få bort ytterligare kilon! Pepp pepp!

Nu ligger köttet på grillen och potatisen är i ugnen! Och nu gråter William, igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar