fredag 3 januari 2014

Frisk och underbart glad dotter!

Minnah är på väldigt bra humör! Skrattar, busar och är glad mest hela tiden! Så skönt att se sin skrutt må bra igen! Skönt är det också att vi har fått vara lediga så här länge tillsammans (och mer ska det bli snart ;-)

Vi får sovmorgon VARJE dag! Helt fantastiskt! Minnah vaknar alltid mellan 8-9 och lägger sig kanske vid 19:30-21. Nu när vi är lediga får hon sova hur länge hon vill på vilan, för hon behöver verkligen det. Så det blir allt mellan 2-3 timmar. Hon har ibland sovit 13-16 och då har hon lagt sig vid 21 på kvällen, men det gör inte oss något. På söndag och måndag får vi börja rätta tillbaka tiderna lite eftersom "verkligheten" börjar igen på tisdag... 

Jag har precis tagit mig en dusch, såå skönt. Det är typ det enda stället hemma där jag får vara för mig själv. M ska alltid hänga med mig när jag ska på toaletten. Jag vet, jag kan låta henne stanna utanför och skrika/gråta, men jag har inte hjärta för det. Där är jag svag. Men när jag ska duscha, då är det inga protester att mamma ska vara själv. Därför är duschen en, just nu, helig plats :)

Idag var vi en sväng på Kungsmässan hela familjen. Jag köpte ett par söta Newbie byxor till Lillebror på rean och sen blev det en mammatröja och 2 amningslinnen på HM. Vi ville komma hemifrån en sväng så det fick bli dit ;-) Men Viktor älskar inte att gå i affärer om man säger så, så jag får skylla mig själv att vi inte gick någon längre stund. Men jag fick handlat det jag ville i alla fall :)

Imån får vi finbesök av Frida, Torge och deras lille Milian. Vi ska äta middag och mysa för fulla muggar! Har fått ställa in så många gånger det senaste med vänner för att M varit sjuk, men nu är hon äntligen frisk och på toppenhumör!

Om ni inte sett serien "Suits" kan jag varmt rekommendera den! Netflix har 2 säsonger och vi är helt fast! Grymt bra :) Nu blir det mys framför tv:n!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar