söndag 12 januari 2014

Dop

I natt vaknade Minnah vid 1:30 och gallskrek. När hostan försvann började allt drömmande igen (för det antar jag att det är). Viktor gick och hämtade henne så hon fick sova hos oss, då brukar hon sova jättebra resten av natten. Men, hon fortsatte att gråta från och till fram till 7 snåret. Då vaknade hon och jag kände att jag var helt slut. Både jag och Viktor låg halvvakna men med stängda ögon och efter en stund såg jag att Minnah somnat igen. Jag vaknade igen vid 9:30, såå skönt! :) Gick upp och satte på kaffe och fixade lite, sen vaknade M och V vid 10. 

Vi har varit på min kusindotters (M:s syssling) dop idag i Vallda kyrka. Julia skötte sig galant och var på ett strålande humör, så söt :) Minnah skötte sig också hur bra som helst, det var spännande med kyrka och allt som fanns där inne. Hon var så nöjd så! Efter dopet var det mat och fika i församlingshemmet. Vi blev bjudna på goda pajer och marängtårta till efterrätt. Det är alltid kul att träffa släkten och nu börjar vi bli många som har barn :) Detta är ju kul både för oss och för barnen! 

Imån var det dags för jobb igen, en hel arbetsvecka. Jag ska ha ett utvecklingssamtal och så har vi APT på em/kvällen. Det är skönt att jag börjar kl 9, så lite sovmorgon blir det allt. Slutar iofs 18:30 så är inte hemma förrän efter 19. Men nu är det bara 14 arbetsdagar kvar, tjoho :) På tisdag har jag ett MVC besök att se fram emot också, tror att magen kommer mätas då. Sen är det alltid mysigt att få höra hjärtljuden. Något att längta till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar