söndag 26 januari 2014

Kämpa på!

Förra veckan åkte Minnah på magsjuka. Exakt en vecka senare ringer Viktor mig när jag är på jobbet och säger att han åkt på det. Blä, ville verkligen inte åka hem... men det var bara för mig att ringa och boka om mina utv.samtal igen och åka hem. Jag mådde hur bra som helst fram till typ 18, sen sa det bara pang. Usch och fy :( Som tur var klarade sig Minnah denna gången. Även om hon hade det för en vecka sedan, hade hon kunnat åka på det igen eftersom det förmodligen är ett annat magsjukevirus. 
Nu mår vi i alla fall mycket bättre, även om man fortfarande har lite smått ont i magen. Men det kan också bero på att jag har börjat få sammandragningar sen jag blev dålig i torsdags :/

I morgon är det återigen jobb, för min del återstår det 4 arbetsdagar. Eftersom 2 dagar gick bort när M var sjuk och 2 dagar nu när jag och V var sjuka så måste jag verkligen vara på jobbet de här dagarna. Har såå mycket som jag måste fixa innan jag går och jag har ingen lust alls att jobba mer än de dagar som återstår. Nu är jag så inställd på det så nu är det bara att jobba järnet in i det sista ;-)

Idag blir det halvspecial till middag. Kokt korv med bröd och mos. Lika bra att köra på det snälla spåret idag också. Igår blev det fiskbullar och potatis, jag tycker ändå att det är ganska gott, men halv special är godare ;-) 

Sitter också och lurar på vad jag ska fixa för gott till fikat på torsdag på jobbet. Sista dagen för mig och då måste jag ju såklart bjuda på något gott :) Frågan är bara vad... 20 personer är vi också på jobbet, så det får inte bli något enormt "jobbigt" ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar