lördag 4 januari 2014

Härlig lördag

Idag har det varit en toppendag! I förmiddags åkte vi och köpte en ny dator som vi har tittat på. Vår är riktigt kass, den är både seg och så kan jag inte titta på filmer som vi filmat med videokameran. Vi ville ha en data som vi kan slöslurfa på och som vi kan redigera kort och filmer på. Så idag när vi hämtat hem den gick jag igenom filmerna... Vilka minnen! Från det att Minnah föddes och fram till nu ❤️ Äntligen kunde vi se vad vi har filmat och inte bara höra det.

Vid 15 tiden kom Frida, Torge och deras underbara Milian på besök. Vi gjorde middag och pratade om allt (men mest blir det så klart om våra härliga barn). Det ska bli så härligt att jag snart också är hemma, då kan vi ses hur ofta vi vill :) Det är lycka det! Vi bjöd på en ny rätt vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. Jag gillar egentligen inte att göra något nytt för första gången när man ska ha gäster, men denna gången blev det så. Har tröttnat på de jag brukar göra och fick bra tips från brorsan. Det blev en rätt med kyckling i en sås med färsk basilika, sockerärtor, hönsbuljong, soltorkade tomater, créme fraiche och citron. Till det blev det pressad potatis. Låter kanske inte så gott, men det var det :) Det blev en riktigt trevlig eftermiddag och kväll (som vanligt) med våra fina vänner ❤️

Nu har jag precis klickat hem 4 plagg från Villervalla. Älskar verkligen deras kläder (och färger!!). Det fick bli en långärmad tröja och en klänning till Minnah och en body och en tröja till Lillebror. Tror det kommer bli perfekt :) I alla fall tycker jag det ;-)

Nej nu blir det nog att fixa i ordning lite här och sen blir det sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar