onsdag 18 september 2013

Sjukstuga

Ja, då var det min tur att vara hemma. Fick ont i magen i måndagskväll och låg med vetekudden hela natten. Är också riktigt dålig i magen, fattar ingenting. Men börjar tro att det är en förkylning som satt sig i magen istället. Riktigt segt... Är mycket troligt hemma även imorgon eftersom jag inte är bättre. Minnah har ingen feber längre, men idag har hon nyst konstant och näsan rinner lite så frågan är om inte hon åker på en förkylning nu. Det räckte väl inte med feber?! Nu har hon inte varit på förskolan på 1 vecka, hon är ju alltid ledig torsdagar och fredagar. Så hennes nästa dag blir på måndag.

Regnet öser ner idag med. Både tråkigt och mysigt. Får se om jag tar mig ut idag med M, hon borde verkligen få gå ut idag. Blir kanske en sväng ut på tomten i alla fall. Men det funkar nog fint för lilla stumpan :)

Tänker så mycket på min fina vän som äntligen har fått sin lille Milian till världen. Kommer själv ihåg vilken enorm lycka det var, helt magiskt att få uppleva. Snart när vi alla är friska vill vi mer än gärna åka och mysa med den fina familjen :)

Ha en fin dag i regnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar