torsdag 19 september 2013

Segt att vara hemma

Ja, snacka om att detta börjar bli segt nu att vara hemma. Det märks på oss alla att vi behöver bli friska nu och hitta på saker. Minnah är snorig och dålig i magen, jag är fortfarande inte alls bra i min mage, Viktor är bättre men hostar fortfarande grymt mycket. Usch och fy, dessa baciller. 

Viktor ska in till jobbet imån på ett viktigt möte och efter det ska de bowla och äta på Star bowling. Kul för honom att komma iväg nu när han varit dålig i en vecka. Jag och Minnah får underhålla oss själva i några timmar. Det ska nog gå bra, men som sagt, det märks på henne nu att hon inte har blivit tillräckligt stimulerad på några dagar. Hon pillar på ALLT och busar nonstop. Jag menar, visst det är gulligt, men till en viss gräns. Sen orkar man absolut inte lika mycket när man inte är helt frisk. Men, jag ska nog klara av det, finns lite mutor annars att tillgå ;-)

Har börjat läsa min nya bok nu: För dig blottad av Sylvia day. Jag har inte läst mycket alls, men jag är redan fast. Den ska vara lite mildare än 50 nyanser böckerna, så den borde passa mig fint :)

Nu blir det Frölunda-Färjestad fram tills Idol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar