tisdag 10 september 2013

Lite sömn

Igår var det en lång dag på jobbet. Dels var natten inte så rolig. Minnah grät större delen av natten på grund av de JÄVLA tänderna. Stackars lilla skrutt. Så det blev inte mycket sömn för någon. Sen var det en arbetsdag som slutade strax efter 19:30, så det var inte någon lång stund jag var uppe när jag kom hem. Tittade praktiskt taget bara på Idol och sen gick jag och la mig...

Det blev inte mycket sömn denna natten heller, men idag hade jag i alla fall min tidiga dag, underbart! Hämtade M vid 14 och sen åkte vi till våra fina vänner Sandra och Linda och umgicks med deras godingar Charlie och Joline. Nu var det ett tag sedan så vi hade längtat rejält efter dem! Älskar våra dejter med våra småttingar :) Blev en del snack om barnens inskolningar och vår nya vardag. Det är allt väldigt annorlunda nu med jobb och hämtning och lämning på förskolan. Det finns inte lika mycket tid nu som man hade innan, tvärtom! Lämna, jobba, hämta, fixa middag, leka en liten stund, välling och sen natta. Och det tar inte lång tid innan jag däckar på soffan. Oftast brukar jag faktiskt somna tillsammans med M när jag lägger henne, det är ju så mysigt och sövande ;-)

Nu är det Idol på tv och snart blir det en dusch innan jag checkar ut för denna dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar