lördag 2 februari 2013

Smärta och åter smärta

Fasiken vad jobbigt och smärtsamt vissa saker kan vara... Ändå försöker jag att inte bry mig eller "känna" så mycket, men vem lurar jag? Sån är ju inte jag. Jag känner alldeles FÖR mycket. Ibland är det bra, men absolut inte alltid. Tur att jag har en sån fin familj och underbara vänner som stöttar. Vissa kanske inte alls fattar hur man kan vara så ledsen över en hund. Men det kan jag intyga att man faktiskt kan vara. Se på mig bara. Fy sjutton. Hoppas verkligen bara att detta löser sig på bästa sätt och att jag kan släppa det och gå vidare...

Vår älskade lilla M börjar nu ställa sig upp lite varstans här hemma. Och hon blir så lycklig när hon kan och gör såna glädjetjut! Hon är så söt vår lilla tjej :) Stackarn har det fortfarande jobbigt med sin förkylning. Det rinner och rinner hela tiden, men tycker allt att hon börjar piggna till mer nu. Väldigt skönt! 

Tänker på våra fina vänner som har det väldigt jobbigt just nu :( Jag hoppas verkligen att det löser sig på bästa sätt för dem. Ni är så starka!

Imån är en ny dag! Det blir middag hemma hos bror med hela familjen! Ska bli så mysigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar