söndag 24 februari 2013

Nätshopping

Det är väldigt bekvämt och roligt att nätshoppa :) vi skulle egentligen åkt ut och handlat kläder till Minnah i helgen, men eftersom hon blev sjuk så blev det inget med det. Då är det ju perfekt med nätshopping! Det tycker såklart Viktor med ;-) 

Beställde 2 byxor, 4 bodys, 1 top och 1 vårjacka. Så nu är det bara att vänta in ett sms om att paketet kommit :) 

Nu sover vår lilla skatt i min famn igen. Hon sov hela natten och vaknade 6:30. Sen somnade hon i min famn redan strax innan 8 och sov i 1,5 timma. Maten går sådär, hon äter mest lite fruktpurér men knappt det heller. Vatten går ner och välling... Men man vet ju själv att det tar lite tid igen efter man varit sjuk innan man är sugen på att äta riktigt. 

Imån ska jag ringa ett jobbigt samtal som kommer ändra vårt liv. Det är kommer vara det värsta jag upplevt i mitt liv hittills... Ni vet nog vad jag menar, men orkar inte ens skriva ordet. Det smärtar för mycket :'(

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar