måndag 18 februari 2013

Min lilla skrutt har blivit stor!

Idag var jag, Minnah och mamma på Freeport först och kikade på allt möjligt. Hittade dock ingenting så plånboken blev i alla fall glad ;-) Sen vandrade vi till Skopunkten och hittade ett par superfina skor till lilla M som jag sett ut. Hennes alldeles första skor! Även om hon inte kan gå så vill jag att hon ska ha skor. Är så himlans trött på vintertossorna! Sen är det ju så sött med skor också :)

Efter det blev det veckohandling på Ica Maxi. Fasiken vad det alltid går på mycket tycker jag. Känns som att jag bara lägger pengar på mat och diesel :( Kan ju säga att vår ekonomi längtar lite efter 2 löner, men men, det dröjer allt ett tag till. Jag ska ju vara hemma till augusti nu är det bestämt (vilket känns toppen!) och så ska Viktor vara hemma troligtvis 2 dagar i veckan (minst 1 iaf) hela hösten. Det känns som en toppenlösning! Viktor är nöjd och jag känner att det blir bra för Minnah att gå 3 dagar i veckan hennes första termin på förskolan. Förskola... usch vad tiden går fort :( Vår lilla tjej är inte så liten längre.

Imån ska jag och min tjej hem till fina Thérèse och hennes lille W. Då kommer också Sara och hennes lilla L :) Vi tre gick en bildkurs tillsammans på universitetet. Det är riktigt kul att vi fortfarande träffas och att vi alla har fått så härliga barn!

Nu blir det lite tv- tittande innan sängen ropar! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar