måndag 25 februari 2013

Mer shopping

Idag fick jag sms om att HM hade 10% om man beställde på nätet och även fraktfritt. Jag hade tänkt köpa några andra plagg till M på HM, fast i butik, men jag beställde på nätet idag istället :) Och idag blev det 2 par leggings, 1 tjock gosig tröja, 1 body, 1 top, 1 set leggings-klänning och 1 hårband. Hon kommer bli så fin vår lilla tjej. Tittade inte ens efter kläder till mig, ovanligt... Får ut och handla för presentkortet jag fick av mamma och pappa i julklapp istället :)

Idag har skrutt fått behålla de lilla hon ätit idag, så nu hoppas vi allt att denna skit är över. Jag och Viktor verkar ha klarat oss, väldigt skönt! Jag och M vilade förut i 1,5 timma, det var behövligt. Jag har sovit så dåligt sen hon blev kass i fredags så jag behövde komma i kapp. Så nu kanske jag kan hålla mig vaken längre än till 21 ;-) Det är ju både Ullared om Familjen Annorlunda på tv idag. Brukar först se Ullared och sen Familjen Annorlunda på Play. Mys måndag!

Tjo hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar