onsdag 27 februari 2013

Tårar

Livet är skit just nu. Ser min hund liggandes här bredvid mig och har så svårt att förstå att hon imånkväll inte längre kommer vara hos oss. Har väl gråtit från och till nu i några dagar så huvudvärken har kommit... Ena studen är allt okej, jag vet att vi gör rätt, men i nästa stund faller allt och jag bara gråter och kramar om henne. Jag vet att det bara är en hund, men det är min hund! Jag tror egentligen bara man kan förstå om man själv äger ett djur (kanske inte akvariefiskar då...). Det är otroligt känslosamt och jag som är en sån känslomänniska med. Fy! Orkar inte tänka på hur det kommer kännas imån, fruktansvärt såklart, men ändå... Kommer vara ett vrak. 

Till något helt annat bara för att tänka på annat... Beställde precis en väggdekor till Minnahs rum. Minnah ska det stå med mörkrosa bokstäver. Det kommer bli så fint! Beställde också lite fjärilar i pastellfärger som jag också ska sätta upp :) Ska bli så kul att sätta igång och fixa! Tapeten är också beställd, men tydligen hade jag skrivit fel siffror så det blev ljusblå bakgrund istället för grön, men Viktor ville hellre ha den blå. Så det fick bli den :) Ska handla en fin matta också till hennes rum. Funderar på om jag ska köpa en rund vit matta, en likadan som vi har i vardagsrummet (fast vi har en grå där). Den är så gosig, perfekt att ha i ett sovrum :) Sen planerar vi för fullt vårt altanbygge som vi ska starta till våren, eller ja Viktor. Jag får bidra med det jag kan ;-)

Ha en fin onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar