tisdag 5 februari 2013

Lycka!

Våra fina vänner fick sin son igår! Vilken lycka! En sån söt liten kille :) Även om det blev tidigare och lite mer dramatiskt än väntat så verkar den lilla familjen må bra. Väldigt skönt att höra. Nu kommer jag verkligen längta ihjäl mig tills jag får träffa dem!

Idag har vår lilla tjej varit på strålande humör! Sovit bra, ätit mindre bra tyvärr, men hennes humör är underbart! Pratar och skrattar mest hela tiden :) Nu kan hon ställa sig upp också precis överallt där hon vill och det gör henne bara ännu gladare! Sötnos!

Tog mig faktiskt en löprunda när Viktor kom hem. Har haft ont i halsen och känt mig halvdan nu i 2 veckor... Kände att jag måste iaf testa. Det var tungt, men jag kom iväg i alla fall och det är huvudsaken :) Har slappat till mig nu i 2 veckor med allt, så nu är det hårdhandskar igen som gäller. Fick invigt mina nya löparbyxor och jacka, riktigt nöjd :) 

Imån är en ny dag! Undra vad den har att bjuda på? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar