onsdag 6 februari 2013

Mor- och dottermys

Idag åkte jag och min älskade tös till Kungsmässan för lite mor- och dottermys. Himla mysigt! Skulle bl.a. handla present till mamma som fyller år i morgon och till mannen som fyller år nästa vecka, men hittade ingenting som jag ville köpa. Sen hade jag inga direkta idéer heller, vilket inte gör det hela lättare :( Skulle handla lite kläder till Minnah med om jag hittade... och det gjorde jag ju såklart. Alldeles för mycket. Men men, har nästan inga kläder alls i nästa storlek så jag var ändå tvungen att handla. 

Rosa byxa (Står Moomin på rumpan) och en go tröja. 
Från Lindex.

Sen blev det 2 smurfpyjamaser, gör söta! Har 2 rosa pyjamaser sen innan så nu fick det bli blåa :)
Från Kappahl.

En morgonrock (har letat väääldigt länge efter en, så nu blev jag lycklig!) 
Ett par supermjuka jeans och en onepiece. 
Från Kappahl.

Handlade kläder till lilla Elias också, men bilder på det kan jag inte lägga upp här ;-) Sen blev det också en turkos duk till köksbordet, riktigt snyggt! Shoppade den på Indiska (hade 50:- rabatt som jag fick av Frida på Wrapp:en, så det blev en billig duk!)

Nu skulle jag gå in och boka vår live it upplevelse som jag och mannen fick av syster i bröllopspresent. MEN, den hade gått ut nu i slutet på januari! FAN! Var helt 100 på att den gick ut i mars... känns riktigt tråkigt att vi varit så dumma och inte fixat det innan. Det var ju en present :( Smisk på fingrarna! 

Ha en fin lill-lördag! Sverige-Argentina ikväll för er som inte har koll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar