söndag 10 februari 2013

Helg

Nu har födelsedagsveckan startat. Mamma fyllde i torsdags, igår fyllde min kusins tjej 30 år, idag fyller syster 23 år, imån fyller kusinen 30 år, på tisdag fyller min morbror 55 år och slutligen på onsdag fyller min man 28 år! Galet att alla har hamnat på samma vecka. Kul, men hektiskt ;-) Så idag ska vi åka och fira min kusin och hans tjej. Syster ska ha kalas nästa helg istället eftersom det krockar med kusinens. 

Igår var mina föräldrar här från halv tre tills Melodifestivalen var slut. Väldigt mysigt! Mamma hjälpte mig att sy upp gardinerna i lekrummet och pappa hjälpte Viktor att byta it det gamla kylskåpet i matkällarn mot det vi hade i köket innan renoveringen. Perfekt :) Vi åt lite flygande Jakob och bara hade det mysigt!

Måste komma iväg och köpa present till V nu i början på veckan. Har dock ingen som helst aning vad jag ska köpa... Får fundera på det.

Nu börjar magen skrika efter frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar