söndag 30 mars 2014

2 år!

Sitter och njuter för fullt på altanen med en kopp kaffe. Minnah sover så gott och Viktor vilar inne på soffan.

Igår fyllde vår lilla tjej 2 år. Helt galet vad fort tiden går, så säger man väl iofs hela tiden, men det är så sant! Det blev verkligen en toppen dag igår. Minnah var på bra humör, lekte ute hela förmiddagen med sin mormor och sen sov hon middag i två timmar och vaknade lite innan gästerna kom :) Så hon fick i sig lite mellis innan, perfekt!

Det blev ett ganska lugnt kalas med tårta och lite muffins. Kände inte för att fixa iordning massa mat eller planera inför det heller. Vi vet ju liksom inte när Lillebror har tänkt dyka upp ;-) Men jag tror att alla nöjde sig med lite fika ändå :) 

Minnah fick massa fina saker i present: kläder, skor, jacka, leksaker, cd-spelare, bilar, plusplus, böcker... Hon var hur glad som helst :)

Idag har vi varit ute sen kl 10, sen fick Minnah lunch vid 12 och nu sover hon. Jag passar på att gotta mig med kaffe och en bok i solen. Njuter samtidigt av mina blommor som jag köpt och planterat idag! Jag blir helt lycklig av solen och värmen!!! 

Imån är det (galet nog) BF!!! Helt otroligt att den dagen är kommen. Så skönt att vi klarade av gårdagen, att sn inte valde att komma ut på sin systers födelsedag :) Nu blir det spännande att se när han väljer att titta ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar