tisdag 18 mars 2014

2 veckor kvar

Tisdag och 2 veckor kvar till BF. Igår och i natt hade jag väldigt mycket sammandragningar och trycket neråt ökar. Nu går jag verkligen som en pingvin och det är typ varken skönt att stå eller ligga ner... Men nu är vi ju snart i "mål" :)

Igår var jag med mamma på Kungsmässan, fick köpt strumpor till Lillebror, en necessär till mig och så hittade jag en snygg jacka till Viktor som jag inte kunde motstå att köpa :) 
Lämnade Minnah vid 9 på förskolan idag och sen åkte jag och handlade lite saker och hämtade mitt paket från Kappahl. Hade beställt lite saker till Lillebror, 2 par mjuka leggings, 1 par jeans och en kofta :) Nu har jag nog handlat klart med kläder, för stunden iaf ;-)

Idag har jag inget planerat, ska bara ta det lugnt och vila :) Är inne på tredje och sista delen i Sylvia Days Crossfireserien (ungefär samma stuk som Fifty Shades serien). När M sov hos mina föräldrar lör-sön så läste jag hela andra delen, det gick undan :) Så nu har jag gett mig på den tredje och sista. Får se om jag hinner läsa klart den innan Lillebror kommer, men det tror jag allt. Jag tror inget kommer ske den här veckan iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar