torsdag 6 mars 2014

Jobbig dag

Denna veckan har både jag och Minnah varit förkylda. Men de två senaste dagarna har Minnah mått bra förutom att hon har hostat på nätterna, så jag har ändå hållit henne hemma. Igår mådde jag verkligen skit. Jag sover ruskigt dåligt på nätterna, men igår hade jag också ont i typ hela kroppen. Fogarna, bäckenet, vaderna, ryggen... Kände bara att jag var i obalans hela dagen och på kvällen bröt jag ihop. Trots att jag sov middag med Minnah i över en timma så var jag ändå helt slut. Jag har verkligen mått bra under hela graviditeten, men nu känner jag att det börjar bli jobbigt. Flera nätter utan sömn och trots att jag sover på dagarna så räcker det inte ändå för att bli pigg.

Hade egentligen tänkt ha M hemma idag också, men ringde förskolan nu på morgonen och frågade om hon fick komma. Avskyr verkligen att ringa samma dag, men inatt har hon inte hostat och hon är verkligen pigg, men inte jag. Så jag var och lämnade henne vid 9 och ska hämta henne igen vid 14. Gillar det inte egentligen att jag gjorde såhär, men jag är verkligen helt slut idag också :( hoppas bara att detta är något temporärt, helst inte fram tills Lillebror kommer... Men jag vet att det var såhär några dagar i slutet av min graviditet med Minnah också. Att kroppen inte orkade vissa dagar och att jag bara var totalt slut. Men det är en jobbig känsla, jag brukar aldrig må så här.

Nu vilar jag i soffan framför tv:n med en go latte. Hoppas jag lyckas hitta lite energi tills jag ska hämta skrutt igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar