onsdag 12 mars 2014

VÅR!

Det är helt underbart väder ute nu! Åh, älskar verkligen våren :) Det blev verkligen bra planerat med ledigheten denna gången också ;-)

Igår var Frida och Milian här på besök. Minnah älskar verkligen Milian :) Hon vill gärna kramas, pussas och gosa med honom. Vi bara myste och sen tog vi en fika när barnen sov. Sen blev det en kort promenad och mys på tomten i det härliga vårvädret! Så underbart att kunna vara ute och slippa frysa. Snart kan man ta fram utemöblerna! Tjoho!

Idag lämnade jag M på förskolan och det var första gången på länge som hon blivit ledsen när jag gick. Usch, jag gillar det verkligen inte... Men hon har ju varit hemma en vecka nu och varit sjuk på det, så det är inte konstigt att det kan bli en sån här reaktion då. Men jag tvivlar inte alls på att hon blev glad nästan på direkten sen. Hon trivs så bra där :) Jag åkte sedan och slängde en del återvinning, jäklar vad fort det samlar på sig... Sen blev det en sväng till Willy´s för att komplettera lite saker. Efter det åkte jag och handlade mig en hy eltandborste eftersom min har gått sönder och till sist åkte jag till Babyproffsen och hämtade ut en babybox. Sen blev det färd hemåt och då tog jag mig en kaffe och fralla på altanen och läste min bok, så ljuvligt! 

Nu är jag riktigt mör i kroppen, det har hänt mycket bara de senaste 2 veckorna. Förutom att jags springer 2-3 gånger och kissar på natten så har jag svinont i benhinnorna och på utsidan benen upp till höfterna och bäckenet. Det borde vara pga att jag lägger på mig en massa vätska nu, för jag har märkt att jag har börjat svullna kring vader och fötter. Men satan vad ont det gör på natten! Får ställa mig upp och sen massera. Sover jag ens nått? Sen är det ju ett oerhört tryck neråt nu också (vilket är bra) och jag har ont i ländryggen, så det börjar allt närma sig :) Det är bara 19 dagar kvar nu till BF!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar