torsdag 3 april 2014

BF+3

Ja, idag har jag gått över 3 dagar... På ett sätt tycker jag inte att varje dag är en pina som jag vet att många tycker. Dagarna går ändå ganska fort tycker jag. Det enda som är väldigt segt är när jag ska lägga mig. Jag kissar stup i kvarten och sen har jag inte ro att sova. Jag ligger liksom och tänker på att i natt kan det starta (bara för att jag vet att det är vanligast att det startar på natten), detta gör att jag sover ännu sämre än vad jag annars redan gör. När jag vaknar har jag så j*vla ont i hela kroppen, men mest i bäckenet och fogarna. Sen är jag såå svullen!! Liknar ju en valross för guds skull! Sen är ju längtan efter att få se Lillebror enorm! Hur ser han ut? Kommer han vara lik Minnah? Hur stor är han? Hur kommer han att vara? Frågorna är många :)

Igår och idag är Minnah på förskolan. Hon har ju varit hemma en vecka, dels på grund av förkylning men också för att hon haft lediga dagar. Eftersom Lillebror inte har kommit än, mår hon bäst av att vara på förskolan några timmar där hon får leka med sina vänner och mamma får vara hemma och VILA (det är det enda jag orkar just nu). 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar