tisdag 30 juli 2013

Underbar dag!

Igår var det en fantastisk dag! Träffade Frida på Kungsmässan för lite shopping, fika och härligt snack :) Det var lika mysigt som vanligt! Nu är det inte långt kvar tills lilleman anländer, såå spännande :) Minnah älskar bebisar och jag vet att hon kommer störtälska denna lille pojk :)

Efter vår dejt åkte jag och handlade mat, inte alltid så kul, men väldigt skönt att handla själv. Egentid.

När jag kom hem kom mina föräldrar strax efter, vi bjöd in dem på middag. Det blev grillat, med hemmagjord klyftpotatis, morötter med bearnaisesås och tzatsiki :) Riktigt gott var det allt!

När de åkte hem stack Viktor iväg och fiskade. Då passade jag på att ge Minnah välling och göra henne iordning, så tog jag med mig henne ut på en långpromenad. Hon somnade så gott, så det var bara att lägga över henne i sängen när vi kom hem. Det var så gött att gå en promenad så på kvällen, kvällssol och helt vindstilla.

Idag ska det regna lite. Det gör mig inget alls :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar