måndag 15 juli 2013

Landet

Igår kom jag och lilla skrutt hem från mina föräldrars sommarstuga i Skepplanda. Det var faktiskt skönt att komma hemifrån i några dagar. Sola, äta och bara umgås allihopa. Båda mina syskon var däruppe (men syrran stannade bara till fredagskväll) och sen var mina föräldrar där såklart och min morbror och hans fru. Vi passade på att hälsa på en kompis till mig som jag lärde känna på universitetet. Jag brukar alltid hälsa på när jag är uppe, himla trevligt :) Hon har en liten Filip som är exakt 1 år äldre än Minnah. Himla skoj, samma dag och båda med planerat snitt.

Viktor hade hemma gamla innebandykompisar i lördags, så därför åkte jag hem i söndags ;-) Igår gjorde vi typ inget mer än att åka och handla. Vi hade inget alls hemma, varken i frys eller kyl. Sen tog vi det bara lugnt, Viktor är fortfarande ganska förkyld. 

Idag har vi inte heller gjort så mycket. Tvättat lakan och bäddat rent typ, sen tog vi en prommis till lekplatsen så M kunde gunga lite :) Men jösses vad det har blåst idag, rena stormen här ute :| 

Nu håller Viktor på att grilla, mums! Jag har lagt skruttan, men än har hon inte somnat. Gnäller från och till. Hoppas hon kan somna själv... Låter dock inte så :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar