torsdag 4 juli 2013

Jobbet

Imorse åkte jag och min lilla tjej till jobbet för att fixa lite saker. Fick schema och så hade jag och mitt arbetslag lite planering. Lite gick att fixa och prata om, men resten går inte att tas förrän vi startar vecka 32. Känner ändå ett sug att börja jobba igen, speciellt när man har varit och hälsat på :) Har också fixat Minnahs schema och lagt in det på webben (sjukt smidigt att fixa det hemma!). Hon kommer inte alls gå mycket i förskolan, det känns himla skönt! Detta gör att det känns ännu mer okej att börja jobba, eftersom jag vet att lilla skrutt ska vara hemma med både pappa och mormor under hösten :) Älskar när det känns tryggt och bra, speciellt när det gäller ens barn.

Nu har M somnat och Viktor har åkt iväg till golfbanan för att slå lite bollar... Känner att jag borde ha tagit en löprunda idag, men har verkligen inte känt för det alls. Har hållit upp en vecka nu med goda saker! Heja mig! Det är inte helt lätt, men det går ändå väldigt bra faktiskt :) Bara att kämpa på!

Nu blir det tv-häng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar