onsdag 3 juli 2013

Förskola

Igår var vi och busade med Sandra & Charlie, Linda & Joline. Det är alltid lika kul att ses :) Minnah var dock inte på toppenhumör... Gnällde och grät, ville inte äta och ville bara vara hos mig. När vi sen kom hem så blev det inte bättre, snarare sämre... Tog med henne ner för att se om vi kunde vila lite i vår säng. Det tog nog inte mer än 1 minut innan hon hade somnat. Då passade även jag på att vila, att vakna varje natt av gråt tar ut sin rätt. Inatt sov hon väldigt oroligt så det sluta med att jag fick hämta henne och lägga henne inne hos oss. 

Idag har vi varit och hälsat på Minnahs förskola. De hade ringt igår och ville att jag skulle höra av mig, men passade istället på att gå dit och hälsa på. Minnah ska börja på den andra avdelningen istället, det gör mig inget alls. Det är verkligen en mysig förskola och Minnah verkade tycka det med :) Hon var blyg de första 5 minuterna sen började hon undersöka och leka. Härliga tjej! Skönt att se att hon verkar ta det bra. Det kommer nog inte bli några problem för henne, mest för mig ;-) Gillar inte alls detta, har verkligen separationsångest! Men det är kanske inte så konstigt heller när jag varit hemma i 1,5 år och ska börja jobba igen om 5 veckor. Mycket på samma gång :) Men jag vet att det kommer gå bra!

Nu åt M sådär igen, gnällde och grät... Såg då att det var vitt på båda sidor i överkäken, två kindtänder kommer alltså. Usch usch. Förstår verkligen att hon har ont. Lilla skrutt. När jag gick och la henne nu så gosade hon in sig i min famn innan jag la ner henne i sängen. Var så mysigt så jag kramade tillbaka och stod still en stund. När jag sedan tittade på henne såg jag att hon hade somnat! Åh vad jag ÄLSKAR dig!

Älskar dig något så enormt min älskade Minnah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar