söndag 23 juni 2013

Söndag

Midsommar spenderades med fina vänner och barn hemma hos oss. Lugnt och väldigt trevligt :) jag kan ju i allafall säga att jag inte gick och la mig hungrig. Jösses vad vi åt hela tiden... Men vi hann tjöta en del med :)

Idag har vi varit hos mina föräldrar på söndagsmiddag. Det bjöds på grillat, alltid gott! Sen blev det kaffe och kaka till efterrätt. Nu är vi åter hemma och jag håller på och skissar på min inköpslista. För imorgon åker jag, Minnah och mamma till Ullared. Jag måste handla saker/kläder till Minnah inför förskolestarten. Lika bra att fixa allt i Ullared såsom regnkläder, skaloverall, fleecebyxa och tröja m.m. Sen kommer det säkert att så följa med lite andra saker hem också ;-)

Sen på kvällen imån ska mamma passa Minnah en stund. Jag och Viktor ska på informationsmöte till M:s förskola. Skall bli spännande att träffa hennes förskollärare och se hur avdelningen ser ut. Jag har alltså en väldigt bra dag att se fram emot! 

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar