tisdag 25 juni 2013

Huvudvärk

Idag har jag umgåtts med min lilla tjej. Vi gick upp först vid 7:50, hurra! Vi var ju i Ullared igår och Minnah sov en ganska sen vila vilket gjorde att hon var väldigt pigg på kvällen. Hon somnade först vid 21. Men jag tackar och tar emot, det var skönt med sovmorgon :)

Sen blev det frukost och massa mys! Skrutt vandrar omkring och hämtar saker och leker. Hon är så himla glad nu, så härligt att se :) Måste dock prata med BVC på torsdag när jag ska dit, så svårt att veta när vi ska flytta in M till hennes rum igen. Hon sover bra i sin säng, gråter inte alls lika ofta, men jag får ändå flytta över henne till vår säng varje natt för att hon vaknar. Hon vill inte alls ligga kvar i sin säng när hon vaknat till. Så svårt det där... Man orkar verkligen inte kämpa på natten. Inatt sov hon i vår säng och hon vaknade inte till en enda gång, ganska sjukt. Det är ju väldigt mysigt att sova bredvid henne, men det funkar inte i längden.

Har inte haft någon mjölk hemma idag, så jag har inte kunnat dricka kaffe förrän vid 18, då Viktor  och M vart och handlat. Orkade verkligen inte åka och handla innan så jag får väl skylla mig själv ;-) Gick med huvudvärk hela dagen, lite pga kaffet, men också säkert pågrund av stress och nervositet. Hade två saker idag som var lite nervöst... More info to come. 

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar