torsdag 13 juni 2013

De första stegen

Idag har vår älskade tjej tagit sina första steg! Vilken mäktig känsla :) Gjorde som jag brukar, ställde henne ner efter att ha burit henne. Då brukar hon stå själv ett tag innan hon sätter sig ner. Jag blev helt chockad! Men vad fasiken, hon går ju! Här var det inget litet pluttigt steg utan hon bara gick fyra steg hur stabilt som helst. Inga händer i luften eller nått... Galet! Men jag visste iofs att när hon väl skulle våga så skulle det gå gör bra. Hon har ju gått stabilt och knappt hållit i fingret när vi går. Goa unge! Flera gånger om också! Jag är så STOLT!

Resten av kvällen var dock sådär. Ledsen som sjutton var hon och ville bli buren, men sen inte. Buren, inte, buren... Avskyr verkligen när hon har så ont :( Hoppas det blir en bra natt för min älskade lilla skatt. 

Imån väntar frukost/fika med Sandra och Linda. Mys på hög nivå! Sen på eftermiddagen bär det av mot Pixbo för lite firande, Minnahs farfar fyller år.

Nu blir det sängen, natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar