söndag 9 juni 2013

En bra dag!

Idag var det min sovmorgon, men bara för att V skulle upp så valde lilla skrutt att vakna 7:15 istället för 5:30 som hon gjorde för mig dagen innan. Men jaja, skönt för skrutt att hon fick sova :) Låg ändå vaken eftersom M klänger på mig och charmar så som hon alltid gör. Lägger sig tätt intill mig och gosar in sig. Pratar små gulliga ljud och är bara allmänt på myshumör. Då går det liksom inte bara att stänga av och sova vidare ;) Härligt att hon är lika gosig som jag är! Låg iaf och drog mig till 8, då bytte V blöja på henne och sen låg vi alla och bara myste en stund. Underbart!

Sen blev det "go-frukost" med nybakta frallor med andra godsaker. 

När M sen vilade så byggde Viktor skärmvägg till altanen och jag slipade och oljade in våra utemöbler så att de nu kan stå ute. Messade pappa och frågade vad de hade för planer, de hade inga, så pappa och mamma tog med min farmor och farfar till oss. Vi grillade och invigde med att äta på den "lilla" altanen med de nyoljade möblerna. En kanondag helt enkelt! Alla på bra humör, härligt väder och en altan som min älskade man har byggt så himla fin! Helt otroligt så bra det blir :)

Imån väntar en dejt med mamma. Vi brukar dejta på måndagar... Betyder väldigt mycket.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar