fredag 7 juni 2013

Solexem

Idag bestämde sig lilla skrutt för att vakna kl 6. Jag ska egentligen inte klaga, men åh så skönt det är när hon sover till 7-7:30... Men samtidigt så visste jag att det inte skulle hålla i sig. Undra hur det blir imorgon :)

Vi tog det lugnt och gick sen ut på en promenad vid 9. Vi gick en runda och tog sen vägen om gungorna. Minnah älskar att gunga :) Sen ville lilla skrutt ta en prommis med vagnen, hon är så söt när hon går runt med vagnen. Gullunge!

Sen kom min fina bror på besök. Jag fixade våfflor till fika/lunch. Vi tjötade och åt, sen vaknade lillan efter lite vila. Då busade vi alla ute på tomten, härligt! Älskar verkligen detta vädret! Men nackdelen är att jag så lätt får solexem :( Har varit duktig och smort in mig (och jag ligger verkligen inte och solar, utan vistas bara i solen), men har fått hur mycket som helst ändå. Fy sjutton så det kliar.

Nu sitter jag och mannen, båda trötta, framför projektorn och ska titta på Landskampen. Heja Sverige!

Trevlig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar