torsdag 30 mars 2017

Dags för kalas igen!

Igår var äntligen dags för Minnahs födelsedag, som hon har längtat! Det är en stor skillnad från att hon fyllde 4 år mot i år. Hon har pratat om sin födelsedag i snart ett halvår och längtat efter sitt kalas och vad hon önskar sig i present. Hon var så pirrig dagen innan, sötnosen 💜 Hon ville ha frukost på sängen precis som jag fick av dem på min födelsedag, men såklart vaknade hon innan 😊 Så Viktor sa att hon fick sova på låtsas tills vi kom ner 😃 Minnah fick bl.a. en discolampa av oss och den ville hon visa på kalaset. Melodifestivallåtar blev det såklart och favoriten Owe, haha. Vi fick igång ett disco och Minnah var överlycklig över att alla dansade tillsammans med henne.

Tänk att vår älskade tjej redan har funnits i 5 år! 5 år sedan hon kom till oss genom ett planerat kejsarsnitt eftersom hon låg lite knasigt inne i magen. Minnah är en sån fin tjej, så omtänksam och snäll! Du är en sån fin storasyster åt dina två bröder 💕

Idag har Viktor börjat jobba igen och det var tänkt att i alla fall Minnah skulle gå till förskolan. William är lite förkyld och igår sa han att han ville stanna hemma. Men idag vaknade också Minnah gör förkyld, så de får vara hemma båda två. Är de inte sjuka på förskolan så är M & W det... haha, när ska detta sluta?! Vi får helt enkelt hoppas på att vår vardag med förskola kan starta nästa vecka 😊

Imorgon är det den 31 mars, mitt BF datum. Det känns helt galet att jag egentligen skulle varit gravid nu! Oliwer har idag funnits hos oss i 14 dagar, hela 2 veckor! Det är helt underbart att han är här och redan nu känns det som att han alltid funnits hos oss. Vår lilla goding som har gjort vår familj komplett 💗 För så känns det nu, nu har vi våra 3 älskade barn som vi alltid velat ha. Det går inte att förklara den lyckan, lyckan över att ha fått 3 friska och fina barn. Allting känns bara så fantastiskt! Jag må vara oerhört trött nu, men jag är en trött och lycklig mamma till mina 3 barn 💖

Tur att det finns Snapchat och filter 🙈 
Påsarna under ögonen går dock inte att dölja, haha!
Första dagen själv som trebarnsmamma. Detta kommer gå kanon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar