onsdag 5 februari 2014

Skum känsla!

Sitter hemma helt själv. Viktor är på jobbet och Minnah är på förskolan. Det känns helt galet skumt faktiskt, att vara hemma och veta att Minnah är på förskolan. Det känns helt fel, men antar att det kommer kännas "lättare" när jag närmar mig Lillebrors ankomst. Var och storhandlade på Maxi efter att jag lämnat på förskolan, sen kom jag hem och packade upp alla varor. Vid 11 kom en kille hem och skulle titta på vår bergvärmepump för femtioelfte gången typ. Den larmar igen. De har sökt igenom och hittar inget direkt fel och nu har det bytt och ändrat lite saker igen så nu blir det spännande om det fungerar eller om den larmar snart igen. Suck. Sen ringde fina Frida och vi fick pratat en bra stund. Underbart! Bokade in en fredagsdejt med henne och Milian (Minnah med såklart), längtar redan nu!

Igår var jag och Minnah hos Lina och Elias och firade hans 1 årsdag! Helt otroligt att det redan gått 1 år sedan han kom till världen med dunder och brak. Louise och Agnes var där också och sen träffade jag och Minnah en ny mamma och bebis, Helen och Ture. Det är så mysigt att starta detta livet igen, att träffa fina mammor och barn/bebisar på dagarna. Älskar det verkligen! :)

Nu har jag suttit en stund och kollat runt på boräntor hos olika banker och kontaktat dem. Vi ska till vår bank imorgon och förhandla om våra lån, så då är det lika bra att kolla runt vad de andra erbjuder också ;-) Allt för att få så bra räntor som möjligt! I morgon ska jag också till jobbet en sväng för ett viktigt möte, sen kan jag förhoppningsvis släppa jobbet ett tag ;-)

Snart ska jag ta en promenad och hämta Minnah på förskolan. Det är helt underbart väder idag så jag kan absolut inte ta bilen bort! Få gå i god tid bara så denna långsamma och tunga kropp kommer fram till kl 14 :P

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar