onsdag 19 februari 2014

Sömn?

Igår var det en rent ut sagt kass dag vädermässigt. Fy, regn från morgon till kväll. Men min dag blev helt otroligt bra ändå för jag spenderade den med Frida och hennes underbara Milian ♥ Det blev kaffe, tjöt, bebisgos, fika, mera tjöt och bebisgos. En helt okej dag med andra ord ;-) 

Efter mitt besök hos Frida var det dags att åka och hämta min lilla skrutt på förskolan. De sa att hon hade varit mycket mer sig själv, hon hade lekt med kompisarna, ätit okej och sovit bra utan att vara ledsen. Antar att det måste varit något förra veckan som gjorde att hon var lite mer känslig. Jag vill egentligen inte ha henne på förskolan när jag är hemma, visst måste jag det när jag ska till mvc och så. Det är inte för att Minnah inte trivs där och jag är super nöjd med hennes förskola. Men jag har så svårt för att lämna henne när jag ändå är hemma, älskar ju att vara med min lilla tjej. Jag vet att Minnah har det toppen hos sina vänner och jag behöver verkligen "träna" på att vara ifrån henne. Gillar det inte alls :( 

Har sovit skit dåligt i natt. Värk i smalbenen (konstigt nog) så jag har fått massera, och sen har liksom smärtan gått på sidan av låren upp till bäckenet och fogarna och smärtat. Detta samtidigt som Lillebror lever loppan inne i magen och spakar för fullt. Så idag är det skönt att bara vara hemma och vila i soffan... Har satt på en maskin tvätt och fler blir det. Har på något vis hamnat efter med all tvätt. Sen tänkte jag ta upp skötbordet till badrummet här uppe. Det börjar bli segt att gå ner och byta bajsblöja flera gånger per dag (både för att man nu är tjock och osmidig, men också för att det är så skitet där nere nu när vi renoverar). Lite småfix blir det idag, men inget extremt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar