lördag 8 februari 2014

Riktigt mysig fredag

Igår var jag och Minnah på Kungsmässan tillsammans med Frida och Milian. I vanlig ordning började vi inne på Kappahl, de hade dels ta 3 betala för 2 på barnkläder och 25% på hela köpet. Jag hittade en mössa och en body från Newbie till Lillebror och så fick Minnah 1 tröja med blåa blommor på :) Jag skulle också försöka hitta present till mamma från mig och brorsan. Sprang på en superfin topp från Hampton, så den köpte jag. Sen hittade jag också ett fint halsband från Pearls For Girls inne på Dimoda. Sedan kikade vi i några fler affärer och tillslut blev det dags för fika :) 

Igår var vi också hemma hos mina föräldrar, min mamma fyllde år och syrran fyller år på måndag, så de hade kalas tillsammans. Det var väldigt många som kunde komma, så det var riktigt roligt. Mina kusiner och deras barn var där också. Så Minnah var pigg väldigt länge igår ;-) Vi åkte hem strax innan 22 och då var hon igång för fullt, men däckade såklart i bilen :)

Idag blir det lugnt här hemma. Minnah ligger och sover en stund nu och jag slappar framför tv:n. Jag hade en del sammandragningar inatt så jag känner mig rätt mör i magen. Vi får gå ut en sväng sen efter att Minnah har sovit så att vi alla får lite luft! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar