onsdag 26 februari 2014

MVC besök och UL

Igår var jag först och lämnade Minnah på förskolan, sen åkte jag hem och fixade i ordning mig lite. Styrde sen bilen mot ÖB, ville bl.a. handla en vaxduk (som jag tänkt göra väldigt länge) så att Minnah kan få måla med både tuschpennor och flaskfärg. Sen åkte jag till Kungsmässan, köpte amningsbh till mig och så hittade jag även 2 super söta klänningar till M som hon ska få i 2-årspresent :) Strax efter 11 kom Viktor dit, vi lunchade tillsammans innan vi skulle till MVC. Det var väldigt längesedan vi gjorde något bara vi två...

På MVC lyssnade vi på hjärtljuden, mätte mitt SF mått, tog prover och blodtryck. Allt såg jätte fint ut och min bm tyckte att Lillebror låg med huvudet neråt. Efter besöket hade vi ett UL inbokat, bara för att kolla extra noga hur han ligger. Och vad vi alla kunde se så ligger han med huvudet neråt :) Yes!! Hon uppskattade också vikten till lite över 2500 gram och hon trodde att om jag föder i 40+0 så kommer han ligga runt 3500 gram. Så som det ser ut så verkar det bli en "normalstor" bebis :) På UL såg vi också att det fortfarande är en pojke :P Nu gick det absolut inte att missa, haha. Nu längtar vi så otroligt mycket tills han kommer!

Nu kommer snart Frida och Milian på besök, älskar våra dejter!!

Ha en fin dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar