lördag 14 mars 2015

Nu börjar den riktiga resan!

Idag visade vågen -0,5 kg! Blev en del dåliga intag av godis förra helgen och så dåligt samvete jag har haft av det! Denna veckan blev det hela 7 promenader på 6 dagar. Så jag lyckades rädda upp mina dåliga val :)

Med dagens vägning har jag nu gått i mål. Ja, jag vet att jag skrivit att jag gjort det innan, men nu blev det ett kilo till och nu känner jag mig NÖJD. Nu har jag 3 kg upp till min absoluta smärtgräns där jag INTE ska passera igen, aldrig. Jag är så stolt över mig själv, vilken resa jag har gjort. Det har varit lätta dagar, men också dagar som varit sjukt jobbiga. Men jag har aldrig, aldrig under dessa månader varit nära på att ge upp. Denna gången har jag varit stark hela vägen, trots några få motgångar. Vissa dagar har jag ballat ut och fallit för frestelser, det är bara mänskligt, men jag har alltid rest mig igen. Jag har fått fått dåligt samvete över mina dåliga val, men jag har rättat till det direkt. Både tagit PW, tagit en eller två löprunda och ätit som jag ska. Sedan starten 19 juli 2014 har jag ändrat min kost och mitt tänk avsevärt. Jag är en helt annan person nu. Gladare, piggare och med ett bättre självförtroende! 
Trots att jag har gjort en helt fantastisk bra resa dessa månader, så börjar min stora resa nu. Att behålla vikten. Men jag har inte gjort allt detta slit för att falla tillbaka, no way! Nu ska jag fortsätta att göra rätt val och må bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar