torsdag 26 februari 2015

Lite nytt till barnen

Idag har jag och William varit på Kungsmässan med Frida och Milian. Jag fick köpt en del nya kläder till barnen vilket behövdes! Nu har William inga 74 plagg längre, utan nu är det bara stl 80 och de han har räcker inte till. Minnah har växt på längden, så alla hennes leggings är korta och ärmarna på hennes toppar är för korta. Tråkigt att behöva köpa nya fina kläder till barnen, eller INTE ;-)

Nattlinne, klänning och ett par leggings
Joggingbyxor och en helt underbar klänning!
4 enkla toppar
 3 bodys och 1 par byxor till lilleman
2 bodys och 2 par byxor
Nu tror jag att de klarar sig en stund, men det fanns så mycket mer fint som jag ville köpa! Det blir att tipsa familj och släkt om tips på dessa inför barnens födelsedagar. Nu fyller ju snart jag, Minnah och William år. Jag tycker det är lite kul med våra siffror :) Jag fyller 19 mars, Minnah 29 mars och William 9 april. Vi har alla 9:or i våra datum. Sen är det 11 dagar mellan min och Minnahs födelsedag och 11 dagar mellan Minnah och Williams! Lite fräckt :)

Är ännu mer nöjd med min vagn efter denna dagen! Det är en fröjd att köra en vagn med svängbara framhjul. Vi har ju det på syskonvagnen, men då är det tungt med båda barnen och den har jag oftast bara på promenader. Brio:n är grym! Jag kan inte fatta att jag väntade såhär länge med att byta vagn, det känns redan mycket skönare för ryggen!

Här är en till som är nöjd med valet av vagn :)

Minnah somnade i soffan för en stund sedan, det ser riktigt mysigt ut. Det är bara skönt att hon vilar lite, hon behöver det :) Nu ska jag och den lilla vildingen snart börja med maten... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar