tisdag 27 januari 2015

I mål!

Lördagens vägning blev hela -0,9 kg vilket betydde att jag var i mål! Helt galet! Klarade mig med 0,1 kg ;-) Jag är så nöjd och otroligt stolt att jag klarade att gå ner 17,8 kg på ett halvår. Det gick fortare än jag trodde att det skulle göra. Även fast jag är nöjd, så tänker jag ändå försöka gå ner 2 kg till. Skillnaden är bara att jag ändå tänker mentalt att jag är i mål och att jag faktiskt har lyckats. Jag är avslappnad och tar de sista 2 kg (om det nu blir så) långsamt. Det känns så skönt att må mycket bättre, att vara gladare, lyckligare och sen är det så mycket roligare att handla kläder nu :)


Det känns toppen att kunna må så här bra och vara en hälsosam förebild för mina barn. De är mitt allt och de är värda en mamma som är glad, sund och pigg. Jag gör allt för dem!

Idag har Minnah gått till förskolan. Hon var väldigt glad att äntligen få komma dit och träffa sina kompisar igen. Det var inga problem alls att lämna henne, vilket underlättar! Efter det gick jag och William hem och han somnade i vagnen. Jag gick in och försökte sova lite eftersom det har varit 2 "vakennätter" nu. Trots att jag var skittrött lyckas jag inte somna, jag fattar inte det. Det var bara att sätta på kaffe och försöka vakna till med hjälp av det. Men efter första koppen tänkte jag, äsch, det är lika bra att ge sig ut på en PW! Så fick det bli, 5 km i friska luften :)


Om en liten stund ska jag och W klä på oss och promenera bort för att hämta skruttan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar