tisdag 30 december 2014

2014

Oj vad dagarna går fort! I morgon är det redan nyårsafton! Dags att förbereda sig för år 2015 :) 

Jag är verkligen helnöjd med år 2014. Det allra bästa var ju självklart den 9 april kl 17:22 när vår William kom till världen. En stor lycka att få välkomna ett nytt liv till vår familj. En helt fantastiskt fin och välskapt pojke! Till min stora lycka valde William att ligga rätt i magen, till skillnad från sin syster ;-) Skönt att slippa ett till kejsarsnitt och läketiden efteråt i samband med det. Jag fick en helt fantastisk förlossning, är fortfarande så stolt över mig själv hur grymt jag klarade av den! Så mäktigt :) Tänk, om 10 dagar är vår prins redan 9 månader...

♥ Nybliven tvåbarnsmamma 
♥ Snart 9 månader 
Jag tog också beslutet den 19 juli att gå med i Viktväktarna. Mitt bästa beslut någonsin! Det var verkligen på tiden att ta tag i vikten och den här gången hade jag rätt motivation! Och på 21 veckor har jag gått ner 15,5 kg! (har stått still i två veckor nu kring jul) Det trodde jag verkligen inte när jag startade :O Det har varit en helt fantastisk resa och äntligen har jag lyckats! Efter nyår tar jag tag i de sista två kilona som ska bort :) Sen ska jag aldrig tillbaka dit jag var och må så dåligt igen, ALDRIG!

Inte den bästa bilden till vänster, men det skiljer allt 15 kg :)

Självklart har det hänt mer under detta året, men det orkar jag inte ta upp ;-) Det här är de absolut två största händelserna som har hänt i år. Helt fantastiskt!!

♥ Min fina familj 

Nu välkomnar vi året 2015! Och självklart kommer detta också bli ett helt fantastiskt grymt år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar