söndag 21 december 2014

Jag är tillbaka!

Igår var jag på Kungsmässan med min syster för att handla de två sista klapparna. Gjorde ett försök i torsdags med båda barnen (det brukar gå bra), men fick åka hem för William var super gnällig och Minnah sprang runt överallt och pillade på allt! Hon var på riktigt bushumör och då orkade jag inte riktigt med att handla klappar bland allt folk. Så vi åkte helt enkelt hem igen :) Så därför var det skönt att komma iväg en sväng själv igår med syster. 

Minnah skulle sitta och gosa med William i vagnen ❤️

Jag hittade det jag skulle och lite till. Köpte faktiskt en kofta på MQ från Bondelid till mig själv. Har tittat på den flera gånger, men varit för snål att köpa den. Men igår när syster var med var jag bara tvungen att visa henne den. Och när jag tog på mig den kände jag bara KÖP DEN! Jag har velat ha den länge och jag är värd den. Jag hade ju faktiskt inte kommit på vad jag ville ha för belöning när jag gått ner 15 kg, så det fick bli koftan :) så snygg! Väl framme vid kassan är jag stolt över att jag köper en kofta i stl S och då frågar hon i kassan: "Har du provat XS?" 
Öh?! XS? Nej verkligen inte sa jag. Men hon tyckte att jag skulle testa den, för hon lovade att den skulle passa... Helt sjukt så gjorde den det :) Fick också köpt mig en snygg topp på Gina Tricot (tips från syster), köpte den i stl S! Min hjärna fattar inte riktigt att jag inte behöver de stora storlekarna längre ;-) Känns skönt att vara tillbaka igen, jag mår bättre och är lyckligare!

Förra lördagen gick jag ner 1,9 kg!! Helt galet :) Detta betydde att jag gått ner 15,5 kg! Jag kan säga att jag var helt chockad när jag stod på vågen. Fick ställa mig flera gånger för att verkligen kolla om det stämde. Igår visade vågen +-0 och jag är så nöjd! Var beredd på ett plus eftersom jag ätit mer onyttigt och för att röda veckan är på besök. Jätte bra att jag stått still och inte gått upp, december är inte den lättaste månaden på året med mat och annat gott. Men det blir absolut ett plus nästa lördag, men det är bara att hoppas på att jag lyckas hålla det till ett litet plus :)

Nu sover William och Viktor är och tränar, så då passar jag och Minnah på att mysa framför en film ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar