söndag 4 maj 2014

Skor

Detta har varit den bästa natten sen William föddes, när det gäller amning ;-) Det gick 3 timmar mellan två tillfällen i natt, woho! Verkar som att William också sover bättre nu när jag har slutat med mjölk, ingen mage som är dum mot honom. Men han får fortfarande ont ibland (inte varje dag), men då kanske 2 "anfall" på kvällen. Så det går inte att jämföra med hur det var för någon vecka sedan. Tur jag reagerade så fort! 

Idag har vi varit och handlat på Ica Maxi, blöjorna var slut och sen behövde jag handla mer mjölkfria saker. Testade sojamjölk nu i kaffet och det är faktiskt helt okej! Mycket bättre än den där äckliga havremjölken. Så nu kan jag dricka kaffe när jag är hemma, vilket är välbehövligt vissa dagar ;-) Sen åkte vi vidare till Kungsmässan. Minnah behövde ett par vårskor och nya stövlar, blev rosa (kors i taket) stövlar och ett par fina vita vårskor med lite rosa och lila mönster på. Så söta! Viktor fick handlat ett par skitsnygga vita skor från Björn Borg. Han ville inte testa dem först, men jag insisterade eftersom jag älskar de skorna. Jag är inne på mitt andra par nu och skulle inte kunna tänka mig några andra!

Nu har jag dessa, MEN...
 
... i affären, nytt för i år, fanns dessa!!


Och ni som känner mig vet hur mycket jag älskar blått och de här var ju helt fantastiskt snygga! Undra om jag kan hålla mig ifrån att köpa dem?!

Det var väldigt skönt att komma hemifrån en stund, jag har ju inte åkt iväg så sen William kom. Riktigt mysigt var det att åka i väg hela familjen, alla 4 :) Min fina familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar