tisdag 27 maj 2014

Blommor

Idag har jag varit på Plantagen och handlat lite blommor. Är oerhört sen med mina planteringar i år (det är väl i och för sig förståeligt) så nu var det skönt att få det fixat! Tror dock inte jag planterar dem idag, det blåser alldeles för mycket ute för att det ska vara skönt att greja med det.Men vi får se :) De hade inte allt jag ville ha, så jag tänkte åka till Millessons som ligger här hos oss och kika där. Dyrt är det med växter, men ett måste om ni frågar mig ;-)

Nu har jag ätit lunch och tar en kopp kaffe. Jag har också kikat igenom bloggen på vad jag skrev när Minnah föddes. Åh vad jag saknar min hund! Hade så mycket kort på henne och våra mysiga dagar tillsammans när jag var hemma med Minnah. Världens bästa och finaste hund såklart... med några få brister ;) Då såg jag födelseannonsen, jäklar, det har vi ju inte fixat till William! Får leta igenom och fixa det idag, då kanske den kan komma med tidningen till helgen.

Igår skickade jag in bilder för framkallning och hittade då detta kortet.

Blev helt lycklig när jag såg kortet! Jag kommer exakt ihåg hur jag kände mig :) (det syns kanske ganska tydligt på kortet) Här är William bara 5 minuter gammal.

Minnah hälsar på sin lillebror för första gången (William 2 dagar gammal)

Jag kan inte vara mer stolt över mina två fina barn! Låter kanske oerhört klyshigt, men ni som är föräldrar NI förstår mig! De är verkligen mitt allt!

Nej, nu ska jag fixa lite med korten och sen är det dags att promenera och hämta Minnah :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar