onsdag 30 april 2014

En bra dag!

Herregud! Nu börjar jag känna igen mig hur det var att ha en bebis :) Sover flera gånger per dag och då i kanske 2 timmar. Vaknar och vill ha mat, vaken en liten stund för att sen somna om. Det känns somnat det börjar vända nu! Kan ju alltid hoppas :) Man skulle tydligen märka skillnad efter 7-10 dagar när man slutar med mjölk, men jag har ju bara hållit på sen i måndags... Galet, men helt underbart att se sin lille pojk må så mycket bättre! Och jag kan säga att jag är på ett helt annat humör också! Jag har hunnit vila idag (oerhört behövligt), fixat med tvätten - vilket jag inte har kunnat sen han föddes, ätit lunch i lugn och ro med min man, hämtat Minnah på förskolan och hunnit mysa med henne ostört. Vi Skype:ade med mina föräldrar, som är i Spanien, i kanske 20 minuter! Jag har inte kunnat vara så med Minnah heller sen William kom, så ni anar inte hur glad jag är :) det är bara att köra på med mjölkfritt!

Var med William på BVC idag också för en hälsokontroll med läkaren. Det gick strålande :) Det är nästan så jag tror att jag har grädde i brösten ;) Han vägde 3515 när han föddes och när vi åkte hem från bb vägde han 3480. När han var 6 dagar vägde han 3880, 2 veckor 4325 och idag väger han 4620! Helt otroligt vad han lägger på sig bra! Och han är redan 54,8 cm lång :) Detta blir en stadig grabb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar