måndag 12 maj 2014

Måndag

Ja då var första dagen på den här veckan redan över. Idag har vi (i vanlig ordning) umgåtts med min kära mamma :) Vi träffades först på Ikea, där handlade jag 4 stora plastlådor (som jag ska fylla barnens urväxta kläder i), 4 klappstolar, nya glas och lite annat smått :) Sen drog vi vidare till Coop för mamma skulle handla lite mat. Efter det åkte vi hem till mamma. Vi åt lunch, Minnah och William sov vi då drack vi kaffe och pratade. Så mysigt.

Vår prins blir bara bättre och bättre tycker jag! Nu är han lite nöjd när han är vaken vilket är såå kul! Han har tom börjat "prata", stört mysigt! :) I gårkväll somnade han vid halv 10 och vaknade inte igen förrän vid 3! Sjukt bra :) Han har börjat med att vara vaken väldigt länge på kvällen, så han är väl helt slut ;-) I dag somnade han vid 22, så det är bara att hoppas på samma lycka idag. Några timmar i sträck hade vart skönt. 

Imån är det förskola för Minnah och dejt för mig och William med Frida och Milian! Det det jag fram emot!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar