onsdag 23 oktober 2013

Tapet

Igår började Viktor sätta upp tapeten i vårt sovrum, han hann lite mer än halva väggen. Och JÄKLAR vad bra det blir! Är verkligen super nöjd med tapeten. Och ja, det är jag som har valt den ;-) Viktor har såklart godkänt den, men det var jag som hittade den och absolut ville ha den. Riktigt glad är jag nu eftersom den bilden jag har i mitt huvud på hur vårt sovrum ska se ut, den börjar nu synas på riktigt! Älskar detta med inredning (speciellt i ens egna hem) och när det blir så som man vill!

När det är klart med tapetseringen så ska tv:n upp på väggen igen och sen ska vi köpa en byrå jag sett ut på IKEA. En dubbel Malm byrå, vit. Och lite ljusstakar på det så kommer det bli ett helt nytt rum :) Får nog inhandla ett nytt överkast någonstans också, för det vi har nu kommer inte att passa in... Har inte sagt något till Viktor än bara, kanske ska skippa det ;-) 

Skönt med onsdag idag. Imån blir det jobb och sen hem till min farfar som fyller år. Har inte träffat dem på ett tag nu så det ska bli trevligt. Min familj ska också dit en sväng :) Och sen kommer den så alltid efterlängtade fredagen! Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar